subota, 30.03.2013.

Jedna lijepa nedjelja u Puli

Prošli vikend provela sam cijelu nedjelju u predivnoj Puli u kojoj nas je, nažalost, dočekalo ružno vrijeme. Ali za razliku od vremena, atmosfera je bila u potpunosti drugačija. Kako, pitate se. Pa, zamislite hrpu lijepih djevojaka u jednoj dvorani kako u svojim mažoret uniformama rade ono što najviše vole - plešu! Bilo je ni više ni manje nego 7 timova mažoretkinja iz različitih dijelova zapadne i južne Hrvatske, i to redom iz: Gospića, Karlovca, Ogulina, Pule, Rijeke, Ugljana i Umaga. Kao članica Prvih riječkih mažoretkinja (ilitiga PRM), provela sam cijeli dan s njima, vjerno čuvajući svoj fotoaparat uz sebe kako bih zabilježila čim više trenutaka ovog natjecanja. Iako sam možda malo pretjerala sa slikanjem jer mi se prije koreografiranog dijela juniorki baterija, nažalost ispraznila. Ali jedan dio sam ipak odučila podijeliti s vama, pa krenimo!

Iz Rijeke (točnije, Gornje Vežice) se krenulo u 7 i pol, a atmosfera u autobusu je bila poprilično dobra, iako sam većinu prespavala jer sam još bila umorna od posla. Iskreno, ne sjećam se točno kad smo stigle u Pulu, ali znam da smo radili cijeli krug oko škole dok nismo našle ulaz. Smjestile smo se u našu učionicu, neke su popile kavu, neke su odmah prionule na šminkanje i frizure, a neke su išle do dvorane postaviti transparente i vidjeti kako sve to izgleda. Pa eto par slika iz dvorane:



Nakon toga, vratila sam se u učionicu, di je šminkanje teklo punom parom. Naše blizanke, šta bi mi bez vas? wink



Nisu ih ni stigle našminkat do kraja, a već su nas zvali da se pojavimo na službenim treninzima. Naravno da sam se smjestila na tribine i, mogu reć, malo previše iscrpila svoj fotić. Od toliko divnih slika, odlučila sam izdvojit nekoliko najdražih od svakog tima. Pa, mislim da će se neke cure prepoznat, iako mi je trebalo neko vrijeme da prepoznam timove i uzraste u civilu. S obzirom da sam slike raspodjelila po timovima, ići ću nekim alfabetskim redom, tako da ćemo krenut sa Gospićem:



Kali:



Nastavljamo u plavoj boji - Karlovac:



Pa se vraćamo na crveno - Ogulin:



Slijede predivne domaćice - Puležanke:



Zatim moje mažoRi:



I treninge zaključujem sa Umagom:



Nakon šta su sve cure ispipale teren i još jednom ponovile svoje defilee, mi smo ušle u završnu fazu šminkanja, frizura i ostalih sitnica da bi bile spremne za ceremoniju otvaranja natjecanja, pa su tako, sa svim ćufićima na svom mjestu, cure krenule prema dvorani, gdje sam ih, kao i ostale timove, spremno dočekala sa svojim sve slabijim i slabijim aparatom. A ovako je to izgledalo:



Natjecanje se, kao i uvijek, započelo sa paradnim defileom kadetkinja. Prve su nam se predstavile Umaške mažoretkinje:



Nakon toga je uslijedio Ogulin:



Zatim kadetkinje Karlovčanki:



I za kraj, naše male domaćice - Pula:



Kako su domaćice zatvorile svoj kadetski dio defilea, tako su juniorski dio također otvorile Puljanke:



Nakon njih su se predstavile Gospićke juniorke:




Uslijedile su predivne Karlovčanke (Karlovčanka?):



Posljednje su svoje znanje i vještine pokazale mažoretkinje otoka Ugljana - Kali:



Nakon šta smo pogledali i juniorski dio, na red su došle i seniorke, započevši sa Gospićem:



Kako se bližio kraj Gospićkog defilea, tako je stanje na tribinama do mene postajalo sve nervoznije. U iščekivanju našeg tima, sve naše navijačice su pripremile grla i pompone i glasno i strasno navijale za svoju Rijeku!
Kako sam inače nervozna osoba, nisam uspjela snimit dobre slike svog tima, koliko su mi se ruke tresle. Ali ipak je nešto izašlo wink



Nakon plavo bijele Rijeke, uslijedio je crveno žuti Ogulin:



Ne selimo se dugo, tako da nastavljamo dalje sa Karlovčankama (i curom koja me neopisivo podsjeća na glumicu Amandu Seyfried, ali sa smeđom kosom):



A paradni dio su zatvorile domaćice, kako seniorski, tako i sveukupni:



I nakon šta su svi otplesali svoje defilee (zadovoljni/nezadovoljni?), uslijedila je pauza koju smo iskoristile da nešto prigrizemo, malo se prošetamo i, kad se napravilo borilište za neformacije i koreografije, da vidimo i te treninge. To slikanje sam preskočila kako bih uštedila bateriju, ali uspjela sam poslikati neformacije i koreografirani dio kadetkinja. A i ulovila sam male Umaške mažoretkinje, pa sam željela i to podijelit s vama:



S obzirom da se premalo cura prijavilo za neformacijski dio juniorki, preostale su nam samo seniorke. Led je probila Karlovčanka (ispričavam se, nisam zapamtila imena cura, pa mi netko slobodno može javit, ako želi, da ih imenujem sretan)



Nakon toga vidjeli smo solo Ogulinskih mažoretkinja:



Svoje znanje pokazala nam je i predstavnica Pulskih mažoretkinja:



Uslijedio je Gospić sa svojom "solisticom":



I kao šećer na kraju - riječka predstavnica (i predvodnica) - Ivana Rakić, uz vjernu podršku svojih navijačica:



Kako smo sola završili s Rijekom, tako smo dua započeli - isto s Rijekom! Predstavile su nam se Amalija Jurin i Kristina Tolj, i ja mogu reć da bolji duo od ovoga nisam vidjela (sorry twinsi...), recite šta želite, ali to je prvi put da me neki duo rasplakao...



Nakon dvije Riječanke, uslijedile su dvije Puljanke:



Zatim su nam se predstavile Karlovčanke sa svojim duom:



I kraj neformacija zaključile su Gospićke mažoretkinje:



Nakon neformacijskog dijela, nastavili smo sa koreografiranim dijelom, kojega su otvorile kadetkinje Pulskih mažoretkinja:



Nakon njih, predstavile su nam se Karlovčanke:



Uslijedile su Ogulinske kadetkinje:



Kadetski dio zatvorile su iste one koje su ga i započele - Umaške mažoretkinje:



I time sam stigla do kraja zaliha svojih fotografija sa aparata, ostatak mi je na mobitelu, a kako nisam nabavila kabel za njega, do daljnjega nema slika. Ali ukratko ću vam prepričati što je bilo. Naravno, nastavio se koreografirani dio juniorki i seniorki, nakon čega su nas zabavile Halubajke s Viškova i male Umaške mažoretkinje. Nakon toga, sve Pulske mažoretkinje su usred dvorane napravile veliko zeleno srce za malu Noru, svaka čast, cure! I dok smo čekale rezultate, sve smo se skupile i odlučile se zabaviti uz glazbu i ples, a kako je vrijeme išlo, bile smo sve nervoznije jer se sve to odužilo, kako smo čuli, bilo je tehničkih poteškoća, ali na kraju je sve ispalo u redu, prošlo je proglašenje, bilo je smijeha, suza, veselja, tuge, ovisi kako kome. Ako vas zanimaju rezultati slobodno pogledajte na hms.blog.hr (obavezno blog, jer ćete inače doć na Hrvatski mačevalački savez wink).

Ako želite komentirati, komentirajte slobodno, ali molim bez ružnih komentara, ovo je moj osobni blog i sve što sam napisala je moje osobno mišljenje, ako se slažete samnom, drago mi je, ako ne, ne morate, ali, još jednom vas molim, bez ružnih komentara i vrijeđanja, nadam se da nisam nikoga uvrijedila, ako jesam, ispričavam se. Nadam se da se vidimo i na državnom natjecanju u Karlovcu (u prijevodu, nadam se godišnjem u 5. mjesecu wink)


Ps, ako netko želi da se neka slika makne, slobodno napišite. A ako možda želite da vam pošaljem ostale slike vaših timova, slobodno mi se javite! sretan

- 22:10 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2013  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2013 (1)
Studeni 2012 (1)
Svibanj 2012 (1)
Travanj 2012 (2)
Veljača 2012 (1)
Siječanj 2012 (1)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (3)

Inače...

Čudne misli naizgled obične propale studentice...

~ You can let your life bully you, or you can fight back. It's your choice. ~

Stari blog...

http://tammyca.blog.com
http://tammyca.blog.hr